Thursday, October 16, 2008

Jamuan raya kt opis


Sabtu lepas opis aku wat open house jamuan raya. Open house? tak sesuai..'open opis' kot. :P

Tugas aku: provide beverages. Nasib baik wat berdua. So, dtg pagi, terus start operasi masak air. Aku lak pakai baju ala2 glamor (diingatkan theme pada hari tesebut adalah Hari Raya), tp aku dok kat pantry hampir setengah hari utk wat air jer. Keh keh keh. Menu air pada hari tu adalah fruit cocktail. Sedap tau. :P

Byk gak juadah yg ada sbb masing2 kena provide juadah kan..so ada laksam, roti jala, mee kari, lemang, bihun, macam2 jenis puding ngan kek lagi, rojak buah lar..even KFC pom ada..ho ho ho. I I plg suka puding yg ada kuah tu..ntah apa ke nama dia. Sedapnyer, saper yg bwk puding tu wei, I nak lagi..hihi. Byk lagi lar juadah yg ada. Tak yah lar aku senaraikan. Nnti you all terliur lak kan.


Sedang bersantap ngan opismate

Mana2 staff yg dah kawin, masing2 bwk suami,isteri dan anak2. Then, kitorg ada gak jemput staff 2 dr dept lain dtg mkn. Mmg kecoh lar opis tuh. Meriah sungguh. Pastu ada plak acara tukar2 hadiah.

aku ngan dak opis tgh rakus bukak hadiah

Mmg besh lar jamuan raya ni. Sabtu ni jamuan raya kt opis my sweetheart pulak. Dia tgh konpius, tataw nk bawak apa. Bwk kek lar syg, senang. Hihihi.

1 comment:

syanis said...

wa... nak adiah juga